خبرهای داغ:
چهاردهم مهرماه در گلستان آغاز به کار می‎کند؛
رئیس اداره فناوری‎های میکانیزه توسعه کشاورزی گلستان گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین‎های کشاورزی با 67 غرفه از 14 مهر ماه در گلستان آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۴۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عید محمد فاروقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی گرگان تدارک دیده شده است و آیین افتتاحیه این نمایشگاه در ساعت 11 صبح روز سه شنبه 14 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه مشتمل بر 67 غرفه از شرکت‎ها و نهاده‎های تولیدات و خدمات فنی است که تمام این شرکت‎ها تاییدیه مرکز توسعه میکانیزاسیون کشاورزی را اخذ کردند.

رئیس اداره فناوری‎های میکانیزه توسعه کشاورزی گلستان در خصوص اهداف این نمایشگاه گفت: معرفی تکنولوژی و فناوری‎های نوین، ترویج و توسعه کشاورزی حفاظتی، ترویج و توسعه سیستم‎های تحت فشار، ترویج سموم گیاهی و ارگانیک و کاهش سموم کودهایی شیمیایی از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه به حساب می‎آید.

فاروقی به رشد کمی و کیفی نمایشگاه بین المللی ماشین‎های کشاورزی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 56 غرفه در این نمایشگاه تهیه و تدارک دیده شده بود و امسال تعداد غرفه‎های ما به 67 عدد رسیده است.

وی ابراز داشت: 27 غرفه ماشین آلات کشاورزی، 23 غرفه سیستم‎های آبیاری نوین و تجهیزات آبیاری، 15 غرفه نهاده‎های کشاورزی، و دو غرفه برای سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فناوری‎های میکانیزه توسعه کشاورزی گلستان با بیان اینکه در این نمایشگاه به سیستم‎های نوین آبیاری توجه ویژه‎ای شده است، خاطرنشان کرد: در روز 16 مهرماه در سالن همایش کانون طاهای شهرستان گرگان با حضور بهره‎برداران برگزار خواهد شد.

فاروقی به استفاده از پتانسیل شرکت‎های تولید کننده مایشین الات و تجهیزات گلستانی در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: بعد از اتمام نمایشگاه در سطح شهرستان‎ها کارگاه‎های عملی توسط شرکت‎های تولید کننده و وارد کننده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها