امر به معروف و نهی از منکریک فریضه واجب الهی و باید انجام شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: امر به معروف و نهی از منکریک فریضه واجب الهی است و مانند نماز خواندن و روزه گرفتن و دیگر مسایل شرعی واجب باید انجام شود.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۵۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع کارکنان سپاه ناحیه میناب در جلسه امر به معروف و نهی از منکرگفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب الهی است و مانند نماز خواندن و روزه گرفتن و دیگر مسایل شرعی واجب باید انجام شود و اگر اینگونه نباشد طبق حدیثی از حضرت علی (ع) دیگر دعاهایمان مستجاب نمی شود و دشمنان بر ما مسلط می شوند.

وی بیان داشت: معروف کاری است که از نظر عقل ودین و فطرت شناخته شده است و منکر کاری است که از نظر عقل، دین و فطرت ناشناخته است.

حجت الاسلام عظمتی با بیان اینکه در جامعه اسلامی ما مسلمانان موظف اند در برابر منکر در جامعه عکس العمل نشان دهند و تکلیف خود را انجام دهند افزود: امر به معروف و نهی از منکر بر اساس دین اسلام در کنار نماز و روزه و حج از فروع دین شمرده می شود بنابراین این امر از ضروریات دین اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در انجام این فریضه وظیفه ای را که بر دوش ماست را انجام دهیم تا جامعه ای سالم و به دور از بدی داشته باشیم.

ارسال نظرات