خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

جامعه امروز ما نیاز ویژه‌ای به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: جامعه امروز ما نیاز ویژه‌ای به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد که کاروان های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور می تواند تا حدود زیادی این مهم را یاری رساند.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۶۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

فردوس ایراندوست مسئول بسیج دآنش آموزی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، در خصوص اعزام راهیان نور دانش آموزی گفت: 350 دانش آموز از ناحیه یک استان قزوین از هشت دبیرستان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

این مسئول افزود: جامعه امروز ما نیاز ویژه‌ای به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد که کاروان های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور می تواند تا حدود زیادی این مهم را یاری رساند.

وی ادامه داد: اگر در برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با دقت و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ برخورد شود،قطعا می تواند تاثیرات شگرفی بر فضای عمومی جامعه داشته باشد، راهیان نور می بایست به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه شود.

وی اضافه کرد: آثار تاریخی و معنوی هشت سال دفاع مقدس،هویت ما را نشان می دهد،مشاهده مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث می‌گردد که بخش مهمی از هویت تاریخی خود را ببینیم این فضای جغرافیایی بخشی از میراث جنگ ما  است.

ایراندوست هدف از مشاهده دانش آموزان از مناطق جنگی را عنوان کرد: مشاهده مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس یکی از امور لازم برای نوجوانان و دانش آموزان است و اگر برای نسل امروز یا یک دانش آموز می خواهیم آموزش دهیم که در شرایط سخت چگونه مشکل را حل کند.

 

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار