خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نظام مهندسی در هفته جاری در انتخابات نظام مهندسی باید اصلح ترین ها را انتخاب نمائید.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۰۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه با در پیش بودن انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نظام مهندسی در هفته جاری در انتخابات نظام مهندسی باید اصلح ترین ها را انتخاب نمائید.

 وی با اشاره به ویژگی فرد اصلح در انتخابات نظام مهندسی گفت: فرد مورد انتخاب و اصلح باید مقاوم، باتدبیر، پابند به قوانین و مقررات و هم اینکه مشکلات مهندسین را احساس كند، باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد:  هئیت مدیره انتخاب شده باید همه توان خود را در راه حفظ و گسترش انقلاب اسلامی مصرف کند،در تمام فعالیت های مهندسی خود همواره رشوه خواری و سایر رذایل اخلاقی را طرد و برای زحمات خود ارزش مادی ای در حد معقول و متعارف طلب کند.

صادق پور افزود: در تمام کوشش های مهندسی خود جویا و پذیرای نقد و اظهار نظر صادقانه همکاران خود باشد و از لطمه زدن به حیثیت، شهرت، دارایی یا اشتغال دیگران پرهیز و از اقدامات بد خواهانه برای آنان خودداری کند.

وی رعایت و پایبندی به اخلاق اسلامی، مهندسی و حرفه ای عدم استفاده از بيت المال در تبليغات انتخاباتي برخورداري از مدیریت برخورداری از روحیه جهادی رعایت عدالت در تعیین حق عضویت اعضای نظام مهندسی ساختمان با توجه به رکود صنعت ساختمان اشتغال زایی مهندسین را اولویت کاری خود قرار دهد را از دیگر شاخصه‌ها هئیت مدیره انتخاب شده دانست.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در خاتمه اظهار کرد: اینها خصوصیاتی است كه در انتخاب آن كسانی كه ما میخواهیم مسئولیت نظام مهندسی استان را به آنها بسپاریم، نقش دارد.

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها