خبرهای داغ:
معاون اجرائی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم گفت: مداحان همواره باید سفارشات مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشند و اشعار انقلابی و پرمحتوا انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۱۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان یکشنبه شب در همایش مداحان بسیجی و مدیران هیئت‌های مذهبی استان که به همت سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان قم در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان قم دارای جلسات منظم ماهانه است که نتایج آن در استان دیده می‌شود.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی هنگام دعوت مداح و سخنران دقت داشته باشند که چه کسی را بر می‌گزینند و از او بخواهند که به طرح مباحث مورد نیاز جامعه به ویژه جوانان بپردازد.

معاون اجرائی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)استان قم با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بیان کرد: مداحان همواره باید سفارشات مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشند و اشعار انقلابی و پرمحتوا انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امروزه برخی از مراکز وابسته به جریان تشیع انگلیسی حاضرند مبالغ کلانی را به برخی از هیئت‌ها بدهند مشروط به اینکه از ترویج مبانی انقلاب خودداری کنند.

بیطرفان تصریح کرد: مداحی که عضو سازمان است باید با بقیه مداحان تفاوت داشته باشد و ترویج روحیه انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها