خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم:

یادواره مشق عشق نمادی از یک حرکت بزرگ فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم اظهار داشت: یادواره شهدای مشق عشق، نمادی از یک حرکت فرهنگی عظیم از سوی بسیج است.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۲۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: یادواره شهدای مشق عشق که طی 10 شب برگزار شد و در آن برنامه های متنوعی همچون تقدیر از 100 خانواده معظم شهید اجرا شد، یکی از حرکت های بزرگ فرهنگی است که از سوی بسیج پایه گذاری شده است.

وی خصوصیت مهم این مراسم را استفاده از پتانسیل بالای نهادها، ارگان ها و مسئولان استانی خواند و گفت: تشکیل جلسات منظم، پیگیری تحسین برانگیز مسئولان ستاد و نهایتاً پوشش رسانه ای در صدا و سیما، حقیقتا تلاش معظمی را در راستا حفظ میراث خون شهیدان و انتقال پیام فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان، نشان می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: تلاش دسته جمعی و همدلی مسئولان، مردم و دستگاه های اجرای و فرهنگی استان بخصوص آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سپاه استان، صدا و سیما، شهرداری، ارتش، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار، نیروی انتظامی، موسسه کوثر، سازمان آب و فاضلاب و دیگر نهادها، یادآور ایام انقلاب و دفاع مقدس و شور و حضور گسترده آحاد مردم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که حوزه ها و پایگاه های بسیج بتوانند مشابه چنین برنامه هایی را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود قرار دهند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار