خبرهای داغ:
به منظور هماهنگی برای اجرای طرح‌های منطقه‌ای؛
فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم گفت: دبیران و کارشناسان امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج این حوزه مقاومت طی نشستی به منظور انتقال تجربیات و هماهنگی برای اجرای طرح‌های منطقه‌ای گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۲۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

مهدی علی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهید قربانی در گسترش فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام جدی دارند، اظهار کرد: مسئولان محدوده استحفاظی این حوزه مقاومت بسیج از جمله ائمه جماعات مساجد، مدیران مدارس و معاون‌های اداره آموزش و پرورش منطقه یک قم، رئیس کلانتری 25 نیروی انتظامی استان و مدیران شهرداری منطقه یک قم در جلسات شورای امر به معروف این حوزه مقاوت بسیج حضور پرشوری دارند.

وی استفاده از ظرفیت حلقه‌های معرفتی صالحین را یکی از راهبردهای اصلی شوراهای امر به معروف حوزه شهید قربانی خواند و تصریح کرد: دبیران و کارشناسان امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج این حوزه مقاومت طی نشستی به منظور انتقال تجربیات و هماهنگی برای اجرای طرح‌های منطقه‌ای در پایگاه مقاومت شهید جوینده گردهم آمدند.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد: ارائه جزوات آموزشی به منظور تشریح روش‌های امر به معروف و نهی از منکر به سرگروهان حلقه‌های معرفتی صالحین بخش دیگری از فعالیت‌های شوراهای امر به معروف پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه تحقق امر به معروف همگانی یکی از نیازهای اصلی جامعه اسلامی است ابراز کرد: امیدواریم با فعالیت حلقه محور شوراهای امر به معروف بتوانیم تاثیرات چشم‌گیری در تضعیف ناهنجاری‌های محدود استحفاظی این حوزه مقاومت داشته باشیم.



ارسال نظرات