جمعی از بسیجیان اهل تسنن و تشیع سیریکی بی کفایتی حکام خبیث آل سعود را در واقعه تاسف بار منا محکوم کردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۲۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان جمعی از بسیجیان اهل تسنن و تشیع سیریکی با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با تجمع  در مسجد صاحب الزمان (عج) و تالار شهر بندر سیریک بی کفایتی حکام خبیث آل سعود را در واقعه تاسف بار منا  در سرزمین الهی با سر دادن شعارهایی مرگ بر آل سعود را محکوم کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: امروزخیانت و هتاکی رژیم خبیث آل سعود به جایی رسیده که دقیقا مصداق آیه شریفه 10 سوره روم قرآن کریم به آنها رسیده که خدا در آن فرموده  سرانجام کسانی که اعمال بد مرتکب شدند به جایی رسید که آیات خدا را تکذیب کردند و آنرا به مسخره گرفتند.

سردارپاسدار رضا ترابی در این تجمع افزود: آل سعود با این اعمال ننگین یک فاجعه انسانی به وجود آورد و حوادث بعد از این واقعه به بی کفایتی و بی ثباتی  و خبیث بودن آنها  منجر شد که در کمال بی شرمی با اهانت به اجساد بویژه ایرانیان و جمع کردن اجساد با لودر و پا گذاشتن روی اجساد و تلف شدن انسان های بی گناه ذات پلید شان برای همه مسلمین مشخص شد.

وی اضافه کرد: ما مسلمانان شیعه و سنی در هر گوشه و کناره این کره خاکی باید با حفط وحدت و پرهیز از هر گونه اختلاف و تنش از افتادن در دامن اهریمن بزرگ و جهان استکبار  هوشیار و آگاه باشیم.

سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف و نگرانی است که کشوری مسلمان که خودش باید منبع رافت ، مهربانی و عطوفت الهی باشد و همه مسلمین و انسان را به تقوا ، منش و پرهیز از خشونت و  اختلاف و درگیری دعوت کند خودش مسبب اصلی همه اختلاف افکنی های مسلمانان و جهان اسلام و منبع اصلی شرارت منطقه خاورمیانه شده است.

وی تصریح نمود: آل سعود امروز در دامن رژیم غاصب صهیونیستی و امریکا گرفتار شده و به جای همراهی و کمک و مساعدت در دفاع از حق و حقوق مظلومان و ستمدیدگان انسان های مسلمان و بی گناه خودش تبدیل به شیطان و اهریمن بزرگ نفاق و چند دستگی کشورهای مسلمان تبدیل شده است و در آینده ای نزدیک تاوان همه این شیطنت ها را خواهد داد.

سردار ترابی یادآور شد: آل سعود باید از تاریخ درس عبرت بگیرد و سرانجام اطاعت و پیروری از نفس شیطانی خویش دست بردارند برای اینکه ظالم و دشمن هیچ وقت دوستدار انسان نیست و عاقبت ظلم پایدار نخواهد بود و تا دیر نشده دست از ظالم ستیزی و جفا در حق مردم خود و انسان های بی گناه بردارد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک

 

ارسال نظرات