عروج ملکوتی و شهادت‌گونه استاد و قاری ممتاز قرآن کریم، جناب "حاج حسن دانش قرآن" ‌دوستان و جامعه قرآنی را متأثر کرد؛ بدون تردید فقدان این مهاجر الی‌الله، برای جامعه قرآنی کشور خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر است.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۵۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،موسسه قرآنی حضرت معصومه(س) و مجمع القرآن شهرستان میبد در پیامی ضمن تسلیت عروج ملکوتی حاج حسن دانش قاری ممتاز قرآن کریم در فاجعه منا، فقدان این نابغه قرآنی را برای جامعه قرآنی کشور خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر برشمردند.

متن این پیام به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَمَن یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللّهِ یَجِدْ فِی الأَرْضِ مُرَاغَمًا کَثِیرًا وَسَعَهً وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا
و هر که در راه خدا هجرت کند، در زمین اقامتگاه‌هاى فراوان و گشایش ها خواهد یافت و هر کس [به قصد] مهاجرت در راه خدا و پیامبر او از خانه‌اش به درآید، سپس مرگش در رسد پاداش او قطعا بر خداست و خدا آمرزنده مهربان است. (النساء 100)
عروج ملکوتی و شهادت‌گونه استاد و قاری ممتاز قرآن کریم، جناب آقای حاج حسن دانش قرآن‌دوستان و جامعه قرآنی را متأثر کرد؛ بدون تردید فقدان این مهاجر الی‌الله، برای جامعه قرآنی کشور خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر است.
عزیزی که بهار عمرش را در عرصه تعلیم و تعلم قرآن و معارف بی‌بدیل آن، مصروف نمود و انس دائمی و تلاوت آیات شریفه حق تعالی از حنجره پاک آن قاری فرزانه قرآن کریم، از خاطر جامعه قرآنی، شاگردان، پدر، مادر و خانواده عزیزشان محو نخواهد شد.
از خداوند منان مسئلت داریم روح و روان پاک این شهید القراء و مسافران سرزمین نور را در بهشت رضوان خود  متنعم سازد و با رسول گرامی اسلام(ص) همراه گرداند که پیامبر(ص) فرمودند.

​ "ألا مَن تعلّم القرآن و علّمه و عَمِل بما فیه فأنَا له سائق إلی الجنّه و دلیل إلی الجنه"

رضوان و غفران الهی بدرقه راهشان باد که «وَ رِضوَانٌ مِنَ اللهِ اکبرُ ذَلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظِیم"

موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) و قاریان و متولیان قرآنی و مجمع القرآن شهرستان میبد این مصیبت جانگداز را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای علوّ درجات این منادیان کلام وحی دست به دعا برمی‌داریم و از خدای بزرگ برای خانواده و بستگان ایشان، اجری بزرگ و شکیبایی نیکو مسئلت می‌نماییم.

 

ارسال نظرات