خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا گفت: آل سعود تاکنون جنایات فراوانی انجام داده و ملت ایران جنایات این رژیم را هرگز فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۴۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی منفردی عصر روز یکشنبه در مراسم یادبود دو نفر از جان باختگان حادثه منا در شیروان(مرحوم عباسعلی شکری و فرامرز غلامی) اظهار کرد: آل سعود مسلمانان را به خاک و خون می کشند و خودش را خادم الحرمین می دانند که این رژیم باید در مقابل جان باختگان حادثه منا مسئول و پاسخگو باشد.

وی با اشاره به جنایات آل سعود گفت: آنان در سال 66، 400 زائر ایرانی جوان، پیر و مرد و زن را به خاک خون غلتاند و 21 سال قبل نیز چادرهای زائران را آتش زدند و امسال چهار هزار معصوم پاکدامن را قربانی کردند که جنایات آنان برکسی پوشیده نیست.

منفردی افزود: امسال تعهد می دهیم به حزب الله که انتقام حاجیان به شهادت رسیده و دو شهید شیروان را از حلقوم آل سعود بیرون خواهیم کشید و اگر رهبری اجازه دهد نیروهای حزب الله ایران از راه زمینی و هوایی بینی آل سعود را بر خاک می نشاند.

وی ادامه داد: خاندانی که خود را مسلمان می دانند ولی بر ضد اسلام حرکت می کنند و قبور مطهر ائمه بقیع را تخریب می کنند و مسلمانان مظلوم شیعه و سنی را می کشند امروز خود را خادم الحرمین می نامند.

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه شیروان افزود: حادثه منا ملت ایران را در روز عید قربان داغدار و عزادار کرد.

حجت الاسلام منفردی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: آل سعود جرات حمله زمینی به مردم یمن را ندارد و روزانه با ده ها پرواز جنگنده های خریداری شده از آمریکا بر سر کودکان و زنان بی دفاع یمنی آتش می اندازد و از کشورهای عربی آدم میگیرد لباس ارتش عربستان به تنشان می کند و به میدان مرگ یمن می فرستد.

وی ادامه داد: مسلمانان غیور هرگز جنایات و هزینه کردهای این خاندان خائن را در کشتار مردم لبنان،فلسطین،سوریه،عراق و ایران فراموش نخواهند کرد و قطعا با پاسخ سخت و خشنی مواجه خواهند شد.

مراسم دو تن از جان باختگان حادثه منا در شیروان همزمان با سراسر کشور در محل مسجد جامع شیروان با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده های شهدا، امام جمعه، مسئولان و نهاد های دولتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها