خبرهای داغ:
بدرقه باشکوه کبوتران خونین بال فاجعه منا در دامغان؛
مردم شهید پرور شهرستان دامغان عصر امروز در حضوری زاید الوصف با دیدگانی سراسر اشک و ماتم و فریاد‌هایی مملو از خشم و انزجار از عاملان سفاک واقعه غمبار منا، پیکر مطهر دو جان باخته دامغانی این فاجعه را تشییع و به‌خاک سپردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۷۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مردم و مسئولان دیار لاله‌های جاودان پیکر مطهر دو زائر جان باخته شهرستان دامغان در فاجعه منا و به‌دنبال بی‌کفایتی و سوء نیت رژیم سفاک آل سعود، جانباز سرافراز حاج علی صرفی و حجت الاسلام حاج نصرت الله واحدی را در میان حزن و اندوه فراوان از جوار بارگاه منور امامزادگان جعفر و محمد(ع) به‌سوی جایگاه ابدیشان تشییع کردند.

تشییع کنندگان دامغانی ضمن ابراز همدردی با خانواده این دو زائر سفر کرده، بازماندگان بیش از 400 زائر جان‌باخته کشورمان و بیش از چهار هزار مسلمان از دیگر کشورهای اسلامی، با سردادن شعارهایی در محکومیت سیاست‌های نادرست و مغرضانه آل سعود نسبت به حجاج بیت الله الحرام، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر دادند.

مردم شهرستان دامغان در این مراسم باشکوه که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان دامغان برگزار شد، در حالی که پلاکارد‌هایی با مضمون محکومیت جنایات آل سعود و تصاویر این دو شهید بزرگوار حمل می‌کردند، آنان را تا گلزار شهدا بدرقه کردند.   

پیکر مطهر مهاجر الی الله علی صرفی پس از تشییعی باشکوه و اقامه نماز مردم دیندار شرکت کننده در این مراسم بر پیکر پاک وی در گلزار شهدای فردوس رضا دامغان و در جوار برادر شهیدش به خاک سپرده شد و پیکر پاک حجت الاسلام نصرت الله واحدی پس از این آیین کم‌نظیر به زادگاهش روستای حسن آباد دامغان منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

دو زائر دامغانی جان‌باخته در فاجعه کربلای منا، جانباز سرافرازعلی صرفی 54 ساله از کاروان‌های استان تهران و حجت‌الاسلام نصرت‌الله واحدی، روحانی اعزامی از کاروان‌های استان فارس بودند که در نهایت مظلومیت همراه با هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام با لباس سپید احرام به سوی معبود پرکشیدند.

آئین‌های ختم و بزرگداشت این دو مهاجر الی الله، حاج علی صرفی و حجت الاسلام حاج نصرت الله واحدی امشب در روستاهای زادگاهشان عبدیاء و حسن آباد دامغان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان و آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار می‌گردد.

عکس و گزارش از جواد رمضانیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها