فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه رشادت آزادگان و جانبازان قابل ارزش گذاری در این دنیا نیست بر کتابت حماسه آفرینی مردم سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۸۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سردار حسین معروفی در نشست صمیمی با آزادگان سیستان که در چاه نیمه برگزار شد ضمن گرامی داشت عید سعید غدیرخم از حضور در منطقه سیستان احساس خرسندی و آرامش کرد و اظهار داشت: ارتباط قلبی و معنوی و ادارات ویژه مردم سیستان و بلوچستان نسبت به خاندان الی الله یکی از ویژگی های برجسته ی مردم و پایه های اساسی این منطقه است.

وی با تاکید بر شایستگی آزادگان در نزد خداوند افزود: ما وظیفه داریم مشکلات این قشر را پیگیری کنیم چرا که رشادتهای غیورمردان و جانبازان قابل قیاس و ارزش گذاری در این دنیا نیست.

سردار معروفی  با اشاره به شرایط سخت جنگ در دوران دفاع مقدس بر برگزاری جلسات صمیمانه این چنینی تاکید کرد و گفت: اتحاد و همدلی باعث مایوس شدن و متزلزل کردن بدخواهان نظام می شود.

وی همچنین برتدوام  راه شهدا و آرمانهای امام راحل(ره) تاکید و تصریح کرد: سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اجازه ندهیم فرزندان انقلاب از هم فاصله بگیرند.

فرمانده سپاه سلمان پیروی از ولایت را رمز پیروزی مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: ما سرباز انقلاب امام(ره) و رهبری هستیم و مسئولیت ما سنگین تر و خطیر از سایرین است.

وی در پایان بر برجسته کردن حماسه های سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید نقش مردمی که در دوران جنگ هیچ تهدیدی نمی شدند اما مردانه در همه ی صحنه های حق علیه باطل حضور داشتند برای نسل جوان کتابت شود.

ارسال نظرات