همایش بانوان ولایی ویژه گرامیداشت عید غدیر با حضور 200 نفر از خواهران بسیجی وطلاب در حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج :مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم  گفت: این همایش در ادامه برنامه های در نظر گرفته این نهاد به مناسبت عید سعید غدیر خم با هدف تبیین نقش بانوان در واقعه غدیر و وظایف آنان در جامعه امروزی برگزار شد.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی اظهار داشت: این مجموعه همچنین روز گذشته همزمان با عید غدیر در دو بقعه سید باقر و بی بی دوست زابل و سه مسجد الغدیر ایرانشهر، الغدیر و مولای متقیان(ع) زاهدان جشن برگزار کرد.
وی ادامه داد: نورافشانی، برگزاری رقابت کتابخوانی، نمایشگاه ولایت و سخنرانی از مهمترین برنامه های جشن غدیرخم در سیستان و بلوچستان بود که مورد استقبال بیش از 25 هزار نفر قرار گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان وقف را سنت حسنه ذکر کرد و گفت: 163 وقف به ارزش 120 میلیارد ریال در شش ماه نخست امسال در استان ثبت شد که این میزان در مقایسه با 61 مورد سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است.
تدینی افزود: همچنین رقابت های شهرستانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم 13 مهر در زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار می شود.
وی افزود: تاکنون 15 هزار نفر برای شرکت در این رقابت ها نام نویسی کردند که در پایان نفرات برتر به مرحله استانی راه می یابند.
وی گفت: مرحله استانی رقابت های قرآنی دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات