مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مانور تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق در نیر گفت: 100درصد روستاییان بالای 20 خانوار استان از نعمت برق برخوردارند.
کد خبر: ۸۵۷۷۵۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مانور تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با حضور مدیر عامل شرکت برق استان و فرماندار شهرستان در مسیر محور دورسونخواجه نیر برگزار شد.

علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای استان اردبیل گفت: این مانور با هدف آمادگی نیروهای شرکت برق و رفع هرچه سریعتر نواقصات در مواقع حساس و بحرانی انجام می گیرد.

علیزاده اظهار کرد: در این خصوص مانور تعمیرات پیشگیرانه در شهرستان نیر برگزار شد و اکیپ های فنی و اجرایی مدیریت های توزیع برق شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در آن حضور داشتند.

وی افزود: در این مانور مطابق سناریو بحران شرکت توزیع برق 12 اکیپ اتفاقات و با 48 پیمانکار در سریعترین زمان مکن در محل اعلام شده استقرار و بصورت عملیاتی 17 کیلومتر از خطوط 20 کیلومتری را با تعویض مقره های شکسته و معیوب اصلاح جمپر و شلی سیم انجام دادند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل هدف از برگزاری این مانورها را پایداری شبکه های توزیع، آمادگی فیدرهای استان برای مواجهه با پیک بار تابستان، کاهش اتصالی های گذرا و دائم خطوط، تامین برق مطمئن برای مشترکین، حفظ آمادگی اکیپ های اجرایی، کاهش خاموشی های روستاها، ایجاد همدلی بین مدیریتها، تبادل تجربه و انتقال دانش بین مدیریت های شهرستان ها دانست.

مهندس علیزاده افزود: در اجرای این مانور سه دستگاه بالابر، 13 دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه کامیون بخش لجستیکی بکارگرفته شد.

وی افزود: هم اینک 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان و تمامی جمعیت شهری از روشنایی برق برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان نیر نیز با تقدیر از تلاشگران گمنام عرصه صنعت برق گفت: در حوزه برق کار تخصصی است و جانفشانی فعالان این عرصه بر کسی پوشیده نیست.

اکبر صمدی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه را آمادگی نیروهای خدمات‌رسان در شرایط بحران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بحران قابل پیش‌بینی نیست باید هر لحظه آمادگی مواجهه با آن را داشت.

وی ادامه داد: در راستای آمادگی با بحران مانورهای دوره‌ای در حوزه‌های مختلف از قبیل امداد و نجات در شهرستان با حضور شهرستان‌های معین برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی ادامه داد: برگزاری این مانور مدیریت بحران نیز مدیریتی جهادی است که با حداقل امکانات شاهد حداکثر بهره‌وری هستیم.

اکبرصمدی خاطرنشان کرد ارزیابی اکیپ‌ها در انجام سریع و بی‌عیب و نقص کار و تشویق شهرستان‌هایی که در این زمینه بیشترین تعامل و همفکری را دارند می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر این مانورها تأثیرگذار باشد.

ارسال نظرات