با حضور كارشناسان؛

كارگروه تسهيل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان برگزار شد

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۳۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، هراتیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاري كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید می باشد، تشکیل جلسات کارشناسی جهت بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و طرح در کارگروه مذکور از وظایف این سازمان است.

وی ادامه داد: این جلسه کارشناسی به درخواست واحدهای تولیدی شهرستان سمنان و جهت طرح مسایل و مشکلات آنها در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان برگزار گردیده است.

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بيان داشت: 10 واحد تولیدی صنعتی شهرستان سمنان در این جلسه دعوت و هریک به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند که مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان دستگاه های اجرایی استان که در جلسه حضور داشتند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هراتیان اذعان داشت: امور بانکی، زیربنایی، مالیات و تأمین اجتماعی از مهمترین مشکلات بیان شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی در این جلسه بود که در جهت رتق و فتق كردن این مشکلات تصمیمات لازمه اتخاذ و 21 مصوبه توسط دستگاه های اجرایی مربوطه جهت طرح در کارگروه اصلی شهرستان پیشنهاد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار