ملت ایران به‌دلیل واقعه منا عزادار شده‌اند و امروز مردم با حضور با شکوه خود نشان دادند که خواهان به مجازات رسیدن عاملان واقعه منا هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۵۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تشییع جنازه هفت تن از حجاج جان‌باخته واقعه منا با حضور مسئولان و مردم از مسیر حسینیه‌ عاشقان ثارالله (ع) تا مصلای این شهرستان برگزار شد.

فرماندار قائم‌شهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قائم‌شهر از میان حجاج جان‌باخته واقعه منا در استان مازندران بیشترین قربانی را دارد.

مهدی محمدی با بیان اینکه امروز هفت تن از حجاج جان‌باخته واقعه منا با حضور با شکوه مردم تشییع شدند، افزود: در روزهای آینده نیز تعدادی از پیکرهای حجاج واقعه منا به شهرستان قائم‌شهر فرستاده می‌شود و با حضور باشکوه مردم تشییع دیگری شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه واقعه منا بسیار تلخ است، اضافه کرد: امیدواریم عاملان واقعه منا مورد خشم خداوند قرار گیرند و خداوند انتقام جان‌هایی که در واقعه منا از دست داده‌اند را هرچه زودتر بگیرد.

حجت‌الاسلام رضا ذاکریرئیس اداره تبلیغات اسلامی قائم‌شهر نیز در جمع خبرنگاران، بیان کرد: حرمین شریفین باید به مدیریت کسانی باشد که حرمت مهمانان خانه‌ خدا را نگه دارند و ما باید پاسخگوی انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به کسانی که سبب فوت حجاج شده‌اند، باشیم.

مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر نیز در جمع خبرنگاران گفت: آل‌سعود در مدیریت حرمین شریفین بی‌کفایت است زیرا جان هزاران حجاج به‌دلیل بی‌تدبیری آل‌سعود از بین رفت.

محمد رسولی تصریح کرد: اگر آل‌سعود تدبیر و مدیریت مناسب انجام می‌داد هرگز واقعه منا به‌وجود نمی‌آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر با اشاره به اینکه حجاج در واقعه منا مظلومانه جان خود را از دست داده‌اند، بیان کرد: حجاج در واقعه منا به‌دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود جان خود را از دست دادند که امیدواریم عاملان این واقعه مجازات شوند.

سیدعلی علوی در پایان گفت: ملت ایران به‌دلیل واقعه منا عزادار شده‌اند و امروز مردم با حضور با شکوه خود نشان دادند که خواهان به مجازات رسیدن عاملان واقعه منا هستند.

تشییع جنازه هفت تن از حجاج قائم‌شهری در واقعه منا اعم از هدایت قاسمی‌شورابی، علی قنبری، محمد حسن‌پورکردآسیابی، محمدباقر بذارچمازکتی، فرض‌علی اصغری، فتح‌الله دارایی و نوربخش ابراهیمی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها