هادی ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران در دولت اصولگرا : دولت یازدهم هم گام‌های خوبی در مسیر حل و فصل مشکلات کشور با موضوعات مختلف برداشته است.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۵۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵




خبرگزاری بسیج مازندران، هادی ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران در دولت اصولگرا با توجه به قرار داشتن در آستانه سفر رئیس جمهوری به مازندران اظهار کرد: دولت یازدهم هم گام‌های خوبی در مسیر حل و فصل مشکلات کشور با موضوعات مختلف برداشته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در این سفر نتایج و دستاوردهای مطلوبی نصیب استان ما شود، افزود: کار اجرایی بسیار سخت و شکننده است به همین منظور همه باید به دولت کمک کنیم.

معاون سابق سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران استانی گام‌های مثبتی را برای پیشرفت برداشته‌اند، تصریح کرد: همگان باید در این مسیر یاریگر هدف‌های توسعه‌ای دولتمردان باشیم، چراکه دولت به همه آحاد تعلق دارد و مختص فرد و گروه خاصی نیست.

این مدرس دانشگاه در پایان با اشاره به اینکه برای پیشبرد امور باید با مدیریت ارشد استان همکاری کرد، گفت: باید با همگرایی و وحدت، برای اجرایی شدن برنامه‌ها و اهداف سفر دکتر روحانی به مازندران کوشید تا استان از این سفر بهره‌مند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها