خبرهای داغ:
حجت الاسلام خرسند گفت: امروز با لبخند، پاسخ به تلفن و دست دادن با شیطان بزرگ نمی توانیم نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۷۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، یادواره 9 تن از شهدای دانشجو و معلم در مرکز تربیت معلم زینب کبری (س)  دانشگاه فرهنگیان کازرون با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان کازرون، جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه برگزار گردید.

حجت الاسلام خرسند در این مراسم با انتقاد از کسانی که چهره شیطان بزرگ و دشمنان ملت را بزک می کنند گفت: برخی می گویند " چرا مرگ بر آمریکا می گویید و توهم دشمنی دارید!؟ " فکر می کنند که دشمن دشمنی ها را کنار گذاشته و اگر ما خیانت ها و خباثت ها را فراموش کنیم همه چیز درست می شود.

امام جمعه کازرون ادامه داد: خیلی ها در عرصه دیپلماتیک بچه گانه فکر می کنند! اما نباید اجازه داد عزت و منافع این ملت فدای سیاست های غلط و زودگذر احزاب و جناح ها شود.

وی ادبیات مقاومت را عامل عقب نشینی آل سعود دانست و ابراز داشت: لحن قاطعانه رهبر انقلاب موجب تغییر رفتار آل سعود شد و به پشتوانه اینکه مل ما ملت آزمون داده ای است و اگر جایی کوتاه می آید بخاطر حفظ وحدت است نه به معنای انفعال.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ما با استقامت و پایداری حقمان را گرفتیم بیان داشت: اگر می خواستیم از راه دیپلماتیک وارد شویم گوش شنوایی نبود و امروز هم با لبخند و پاسخ به تلفن و دست دادن با شیطان بزرگ نمی توانیم نتیجه بگیریم.

امام جمعه کازرون افزود: رزمندگان ما از دستان بعثی ها آب نمی نوشیدند و می گفتند می خواهیم با لبان تشنه مانند مولایمان حضرت اباعبداله الحسین (ع) به شهادت برسیم چون نمی خواستند برای رفع نیازهای دنیوی خود دست به دامان دشمنان دین خدا شوند.

وی مجاهدت رزمندگان را زمینه ساز دستیابی به اهداف انقلاب برشمرد و عنوان داشت: چه قدرتی به انسان داده می شود که یک نوجوان در برابر تمامی ابزارآلات نظامی می ایستد.

حجت الاسلام خرسند در پایان صحبت هایش دانشجویان را رزمندگان عرصه «علم» و «فرهنگ» خواند و با تاکید بر اینکه دشمنان «ایمان» و «روحیه انقلابی» ملت را هدف گرفته اند، عنوان داشت: دانشجو باید حرف برای گفتن داشته باشد، باید یاد بگیریم جریان ساز باشیم و از سرگذشت کسانی که در جنگ سخت مقاومت کردند اما در جنگ نرم شکست خوردند عبرت بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها