فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

آماده‌سازی برای برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در ماهنشان

آماده‌سازی لازم برای برگزاری این برنامه از جمله گازرسانی، برق‌رسانی در محل برگزاری این رزمایش صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۷۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: در این رزمایش سه گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه ناحیه ماهنشان حضور دارد

مجتبی برزگر افزود: این رزمایش در روزهای 16 و 17 مهر ماه جاری در محل ضلع جنوبی سپاه ناحیه ماهنشان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان اظهار داشت: گردان‌های واکنش سریع با حضور در رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه ناحیه ماهنشان وحدت، هماهنگی و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان داشت: این رزمایش همزمان با نقاط مختلف استان زنجان در ماهنشان نیز اجرا می‌شود.

برزگر گفت: سپاه ناحیه ماهنشان از حداکثر ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه‌های مختلف استفاده می‌کند.

وی افزود: رویکرد اصلی رزمایش الی بیت‌المقدس نیز به‌صورت پدافند غیر عامل است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده در رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و یادآور شد: دفاع از کوی و برزن، تمرینات تاکتیکی، امداد و نجات، دفاع از مناطق مهم و حساس ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در روز رزمایش است.

برزگر در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی کارنامه روشن و درخشانی دارند در این راستا بسیجیان اقدام به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس کرده‌اند.

وی تقویت تمرینات تاکتیکی را از اهداف برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس اعلام کرد و یادآور شد: ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان و سپاهیان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان گفت: این رزمایش هرسال یک‌بار با حضور پرشور بسیجیان در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود

ارسال نظرات