خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با تأكيد بر حفظ هوشياري و بصيرت گفت: امروز رمز اقتدار نظام، ایستادگی بر پایه مواضع انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۹۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی واحد پیشگام حسینی شاهرودی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان که با حضور 250 دانش آموز در هنرستان محمدی شاهرود برگزار شد در سخنانی با تسلیت جان باختن حجاج در منا و محکوم کردن این اقدام از طرف آل سعود با اشاره به موضوع ایستادگی در برابر ظالم و مقابله با ستمگر اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای این پیروز شد که همه با ظالم مخالف و در برابر ظلم ایستادند و در این راه از جان و مال خود گذشتند تا حکومت طاغوت و ظلم سرنگون شود و حکومت عدل و الهی حاک شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و قرآن و سنت پیامبر و ائمه شکل گرفت و مردم با اتحاد و همدلی در برابر مستکبران ایستادند و تاکنون این ایستادگی ادامه دارد.

احمدیان با اشاره به دیدگاه های مختلف در درون کشور برای مقابله با دشمنان گفت: عده ای مقاومت در برابر دشمن را تا جایی که به اهدافشان لطمه نخوردند می پذیرند و در ادامه تعامل با دشمن را می پذیرند که این در اسلام قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: اسلام مبارزه با ظالم را تا حد جان دادن تاکید دارد و دفاع مقدس هشت ساله ما در همین راستا بود و ما هزاران هزار جوان را دادیم تا ظلم برچیده و ظالم تسلیم شود و این محقق شد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه امروز رمز پیروزی ما ایستادگی بر پایه مواضع انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمن می خواهد به کشور ما نفوذ کند و این نفوذ از بدنه جامعه و دولتمردان ما و به صورت خزنده و غیر ملموس است و باید همه مراقب باشیم و به نهیب رهبر انقلاب در این زمینه توجه کنیم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و تبعیت همه مردم از ولایت گفت: ولایت فقیه ستون خیمه اسلام است و ما باید از ولایت پیروی كنيم تا پیروز شویم و در سایه این پیروی اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین ایجاد می شود و سدی در برابر نفوذ دشمنان خواهد بود.

معاون سابق هماهنگ کننده سپاه استان سمنان عنوان کرد: شما نسل جوان جامعه هدف اصلی دشمنان هستید و باید مراقب خود باشید و تلاش کنید معرفت و بصیرت خود را ارتقا داده و افکار و القائات دیگران را با تجزیه و تحلیل قبول و یا رد کنید.

وی توطئه دشمن را مقابله با افکار و اعتقادات نسل جوان ما عنوان کرد و افزود: اگر نسل جوان ما از فکر و تفکر و اعتقادات تهی شود راحت می شود بر او مسلط شد و هر چه خواست او انجام دهد و این یعنی آینده کشور ما در خط بزرگی قرار دارد و باید هوشیار باشیم و مراقب توطئه ها باشیم.

احمدیان تحصیل علم همراه با عمل و اندیشه و تعقل را راه مقابله با توطئه دشمن بیان کرد و گفت: شما نسل آینده کشور باید اندیشه و تعقل را با علم و دانش و ایمان بصیرت همراه نمایید تا بتوانید راه شهدا را ادامه داده و قله های پیشرفت و تعالی را طی نموده و تمدن بزرگ اسلامی را محقق نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها