کارشناس سیاسی بسیج شاهرود گفت: آل سعود لیاقت برگزاری مراسم حج را ندارد و باید کشورهای اسلامی با جدیت موضوع برگزاری جهانی حج را پیگیری و سازمان همکاری کشورهای اسلامی در این موضوع ورود نمایند.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۰۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تقی حسینی در نشست بصیرتی پایگاه های محمدرسول الله و امیرالمؤمنین حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی که هیئت قمر بنی هاشم(ع) شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به فاجعه اسف بار منا اظهار کرد: متأسفانه امسال حج با حوادث ناگواری روبه رو شد که همه بر اثر بی کفایتی آل سعود و نیروهای آنهاست.

وی افزود: آل سعود که خود را خادمین حرمین شریفین می داند امسال خون هزاران حاجی را به گردن گرفت علاوه بر آنکه به مردم بی دفاع یمن و سایر کشورها نیز تجاوز هوایی و زمینی کرده و خون هزاران هزار مسلمان نیز بر گردن اوست.

حسینی خاطر نشان کرد: آل سعود لیاقت برگزاری مراسم حج را ندارد و باید کشورهای اسلامی با جدیت موضوع برگزاری جهانی حج را پیگیری و سازمان همکاری کشورهای اسلامی در این موضوع ورود نمایند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با اشاره به اختلافات داخلی آل سعود و تاثیر آن بر حج گفت: این اختلافات درونی آل سعود و شاهزادگان سعودی سایه خود را در حج امسال نمایان و سبب جانباختن هزاران حاجی در عید قربان شد.

وی با محکوم کردن این فاجعه و درخواست از سازمان های مختلف اسلامی برای رسیدگی به این موضوع به سخنان تهدیدآمیز رهبر انقلاب به عربستان اشاره کرد و بیان کرد: اگر این سخنان نبود مطمئناً آل سعود خائن همچنان به کارشکنی های خود ادامه می دادند و این نهیب و تهدید سبب شد آنها به خود بیایند و همکاری نموده و سایر کشورهای اسلامی نیز جرات پیدا کنند و وارد میدان شوند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان اظهار کرد: این اقتدار و ایستادگی به برکت خون هزاران هزار شهید است و ما باید این روحیه انقلابی و مبارزاتی را در خود حفظ کنیم که این تنها راه برون رفت از مشکلات مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه امروز دیدگاه بعضی از مسئولین توجه به غرب و کرنش در برابر آنهاست، گفت: رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود اظهار کردند که ما باید روی پای خود بایستیم و ایستادگی کنیم و بدانیم که دشمن در برابر مقاومت ما عقب نشینی می کند و اگر ما کوتاه بیاییم او زیادخواهی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها