ميثم حيدري در وزن 65 كيلوگرم در كشتي المپيك نظاميان جهان به مدال نقره رسيد و عزت الله اكبري در وزن 74 كيلوگرم و رضا اطري در وزن 54 كيلوگرم دو مدال برنز براي كشورمان كسب كردند.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاري بسيج، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی ارتش‌های جهان که در کره جنوبی در جریان است، در وزن 65 کیلوگرم میثم حیدری برای کسب مدال طلا به مصاف ماگومد قربان علی اف از روسیه که مدال برنز جهان در سال 2013 و طلای اروپا در سال 2014 را در کارنامه خود دارد رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

میثم حیدری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ریوازی جانیدزه از گرجستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 از سد باتماگنای باتچولون از مغولستان گذشت و با پیروزی 9 بر 4 مقابل عظمت شاگاپولی از قزاقستان در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال پا گذاشت.

همچنین عزت الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم برای کسب مدال برنز مقابل کریستین برژوفسکی از لهستان به روی تشک رفت و در پایان با حساب 3 بر یک به برتری رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

اکبری پس از استراحت در دور اول،در دور دوم با نتیجه 5 بر یک اولگ زاخاریویچ از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه 11 بر صفر گئورگیوس پریولاراکیس از یونان را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 مقابل ختیک تسابولوف از روسیه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.


در وزن 57 کیلوگرم هم رضا اطری برای کسب مدال برنز به مصاف گور گریگوریان از ارمنستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک به برتری برسد و مدال برنز را از آن خود کند.

وی پیش از این در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مکس نوری از آمریکا را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد توسوگباتار دامدین بازار از مغولستان گذشت اما در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کیم جین چئول از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت.

اباذر اسلامی در وزن 97 کیلوگرم نیز با باخت مقابل حریف اوکراینی در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.
ارسال نظرات