جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به حضور پرشور مردم یزد در تشییع پیکر نخبه قرآنی یزد "حاج حسن دانش" گفت: فاجعه منا نشانه بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل‌سعود است.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۲۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ عطاالله احمدی در حاشییه مراسم تشییع پیکر حاج حسن دانش نخبه بین‌المللی قرآن استان یزد و جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانات صریح و قاطع مقام معظم رهبری در ارتباط با کوتاهی مقامات آل سعود، اظهار داشت: نیروی انتظامی آمادگی کامل در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت کامل و شایسته را دارد.

وی با اشاره به جانباختن شمار زیادی از حاجیان خانه خدا در صحرای منا از جمله جمع کثیری از حاجیان ایرانی، این فاجعه عظیم را نشانه بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت مناسک حج دانست.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با تاکید بر اهیمت گرامی داشت یاد و خاطره جانباختگان این حادثه عظیم، حضور پرشور مردم یزد در مراسم تشییع پیکر پاک "حاج حسن دانش" نخبه قرآنی استان یزد و دارنده رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در تونس و تهران را نشان از قرآن دوستی مردم دارالعباده یزد دانست.

احمدی با اشاره به جمعیتی که خیابان‌های منتهی به امامزاده جعفر(ع) و میدان امیرچقماق یزد را پر کرده بود، گفت: حضور مردم در این مراسم بسیار بیشتر و پرشورتر از انتظاری بود که ما برای این مراسم داشتیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

 

ارسال نظرات