نماینده ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه فاجعه منا دسیسه‌ای برای اسلام‌ستیزی و اسلام‌گریزی بود، گفت: آل‌سعود و استکبار با فاجعه منا به دنبال ایجاد تفرقه بیشتر بین مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۲۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام و المسلمین علی گندمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر "حاج حسن دانش" با اشاره به فاجعه منا، گفت: فاجعه منا دسیسه دشمن بود تا اسلام را دین خشونت و مسلمانان را فاقد قدرت مدیریتی و حتی فاقد حق داشتن دولت مستقل نشان دهد.

وی افزود: دولت عربستان که خود را پرده‌دار خانه خدا می‌داند به خوبی خدمات لازم را برای اجرای این برنامه‌ها به دشمن ارائه داد و سرباز دشمن در این جنگ نرم شد و در حالی که سرباز و نوکر غرب در جنگ سخت، با حمله به یمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: دشمنان اسلام این بار مراسم حج را نشانه رفته‌اند با طرح‌ریزی و اجرای حادثه منا سعی داردند جهان اسلام را بیش از پیش دچار تفرقه کنند، تا جایی که اثری از این آیین الهی، وحدت آفرین و با عظمت برجای نماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: ماهیت آمریکا در عصر کنونی نسبت به ادوار قبل تغییری نکرده و اگر امروز از در مذاکرات وارد شده به مانند گرگی است که در لباس گوسفند ظاهر شده است.

گندمی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جمهوری اسلامی ایران که امید و یار و یاور مظلومان در جهان است، به قوت خود باقی بماند و بیش از پیش خار چشم مستکبران باشد، باید با شناخت صحیح دشمن و شناسایی اهداف او، مقتدرانه و حکیمانه اقدام کنیم.

 

ارسال نظرات