سرپرست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان:

بسیج از همه ظرفیت خود به سمت فعالیت‌های علمی-انقلابی استفاده کند

سرپرست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان گفت: بسیج دارای خصوصیت ویژه‌ای بوده که باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند و به سمت فعالیت‌های علمی-انقلابی حرکت داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۵۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا صاحب‌الزمانی در آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان در اتاق ریاست این دانشگاه گفت: دو واژه بسیج و دانشجو مقدس بوده و قرار گرفتن این دو در کنار هم با تشکیل نام بسیج دانشجویی بر تقدسش افزوده است.

وی افزود: بسیج دانشجویی دارای یک رسالت ویژه بوده و اگر کسی به آن آشنایی نداشته باشد، بدان معنا است که نسبت به اوضاع و احوال کشور بصیرت ندارد و نمی‌تواند در مسیر اهداف انقلاب به درستی حرکت کند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با تأکید بر این موضوع که بسیج دانشجویی فراتر از خط مقدم در حال حرکت است، تصریح کرد: تعاملات و همکار‌ی‌های زیادی می‌تواند بین بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت بگیرد؛ به طوری که در این شهرستان بیش از 50 مورد فضای تعاملی میان این دو شناسایی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که انتظارات زیادی از مجموعه بسیج در سطح دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی می‌رود، تأکید کرد: بسیج دارای خصوصیت ویژه‌ای بوده که باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند و به سمت فعالیت‌های علمی-انقلابی حرکت داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار