خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: همایش و یادواره «زینبیان» و «حسینیان» زمان در مهدیشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۸۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
حسن ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر با اشاره به آغاز برگزاری یادواره شهدا از 15 مهرماه به مدت سه روز مهدیشهر اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا مهمترین بر نامه های فرهنگی در سطح کشور محسوب می شود.

وی افزود: امیدواریم برگزاری چنین مراسم و محافلی باعث الگوگیری جوانان ایران اسلامی از شهدای والامقام در عرصه های مختلف در سطح کشور باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر بیان داشت: ترویج فرهنگ وسیره شهیدان از وظایف امروز همگان می باشد و دشمنان جمهوری اسلامی به واسطه رشادت ها واز جان گذشتگی های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس و نهادینه شدن این فرهنگ در نسل جوان امروز از هر گونه تعرض به ایران اسلامی ناامید هستند.

ذوالفقاری اضافه کرد: شهدای گرانقدر انقلابو هشت سال دفاع مقدس تجلی عینی شهدای کربلا در شرایط کنونی هستند و ما امیدواریم حضور این شهیدان عهدنامه حسینی وعاشورایی برای همه ملت ایران در مسیر مجاهدت و با بصیرت در طریق ولایت و ولایت مداری باشد.

وی ازبرگزاری همایش زینبیان زمان ویژه خواهران در 15مهرماه خبر داد و گفت: این همایش ساعت 9:30 صبح در سالن فرهنگسرای نیستان مهدیشهر بر گزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر به بر گزاری مراسم شبی با قرآن، با حضور قاریان برجسته قرانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراسم 15 مهرماه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)شهرک فاطمیه همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

ذوالفقاری همچنین از برگزاری مراسم شبی با شهدا با حضور عمارروایتگری سردار حاج حسین یکتا16مهرماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)شهرک فاطمه خبر داد و افزود: تداوم و استمرار راه و روش شهیدان و ایثار در راه سربلندی ایران اسلامی رسالت اصلی و سنگین جامعه امروز است.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای مهدیشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رونمایی از تمبر یاد بود شهدای شهرستان، 17مهرماه همراه با نماز مغرب وعشا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بر گزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها