خبرهای داغ:
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی:
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، گفت: رونق ماشین‎های کشاورزی، رونق مزارع است.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۰۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، کامبیز عباسی در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در گرگان اظهار کرد: کشاورزان باید مخاطب این نمایشگاه قرار بگیرند و باید سازکاری اندیشیده شود تا بتوانند کشاورزان از آخرین دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه میکانیزاسیون کشاورزی بکارگیری فناوری‎هایی که با شرایط کشور سازگار است را پیگیری می‎کنیم و از مکانیزاسیون‎های که باعث کاهش اثرات خشکسالی می‎شود حمایت می‎کنیم.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی ادامه داد: بیش از 2 هزار و 550 میلیارد تومان در دو سال گذشته تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون در اختیار بخش کشاورزی اختصاص دادیم که از این میزان یک هزار و 700 میلیارد تومان آن تبدیل به ادوات کشاورزی شده است.

عباسی رونق ماشین‎های کشاورزی را رونق مزارع دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار مکانیزاسیون بخش کشاورزی یک هزار میلیارد تومان است در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رشد استاندارد سازی مکانیزاسیون کشاورزی در دو سال گذشته 700 برابر شده است، ابراز داشت: تولید سنتی کشاورزی دیگر در کشور با کشاورزی ما سازگار نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها