خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: نرخ سود بخش کشاورزی از 21 درصد به 18 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۰۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مختار مهاجر ظهر امروز در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در گرگان بیان داشت: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در استان گلستان قدمی برای توسعه بخش کشاورزی و رونق مزارعه است.

وی از کاهش نرخ سود بخش کشاورزی از 21 درصد به 18 درصد خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با کاهش نرخ سه درصدی تسهیلات بخش کشاورزی اعتبارات مکانیزاسیون استان گلستان جذب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ناوگان کشاورزی استان گلستان فرسوده است و بر اساس آن پنج تا هشت درصد ریزشدر هنگام برداشت و چهار درصد در هنگام بارگیری و انتقال ضایعات داریم مه می‎توانیم این مقدار را با مکانیزاسیون در کشاورزی حل کنیم.

مختاری خاطرنشان کرد: گلستان با 650 هزار هکتار اراضی کشاورزی و با تنوع 70 نوع محصول که به صورت دو تا سه نوبت در سال کشت می‎شود ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی دارد و باید به آن بیشتر توجه شود.

وی بیان داشت: نمایشگاه ماشین الات کشاورزی با 67 غرفه که 32 غرفه آن ماشین آلات کشاورزی، 23 غرفه آبیاری نوین و تحت فشار و 15 غرفه نهاده تشکیل شده پذیرای همه علاقمندان بخش مکانیزاسیون کشاورزی است.

این مقام سمئول یادآور شد: هشت شرکت خارجی و شرکت‎های داخلی از 15 استان در این نمایشگاه حضور دارند و تا 17 مهر ماه از ساعت 15 تا 21 بازدید برای عموم مردم و علاقمندان محیا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها