خبرهای داغ:
پیشکسوتان عرصه پشتیبانی و تدارکات 8 سال دفاع مقدس طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه پشتیبانی و تدارکات هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز به همت دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله استانداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تالار امیران قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار قم طی سخنانی با تاکید بر اینکه تاریخ فداکاری‌های ملت ایران را در دفاع مقدس فراموش نخواهیم کرد، گفت: تجلیل از نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس وظیفه ملی است، زیرا این امر می‌تواند در حراست و استمرار آرمان‌های دفاع مقدس موثر باشد.

رضا سیار با اشاره به اینکه اکنون نیز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مقابل دشمن ایستادگی می‌کند، اضافه کرد: مقاومت گسترده ملت در مقابل دشمنان قابل تقدیر است؛ حضور پرشور پیشکسوتان دفاع مقدس برای بازگو کردن خاطرات جنگ تحمیلی تاثیرات بسیاری برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این مراسم از نقش بخش تدارکات و پشتیبانی جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: برای تامین نیازهای دفاع مقدس کمیته‌های مختلفی شکل می‌گرفت تا اقشار مختلف جامعه بتوانند در این امر مشارکت داشته باشند.

احمد حسینی عزت کنونی جامعه اسلامی را مدیون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس دانست و ادامه داد: الگوبرداری از سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌تواند جوانان جامعه را به سمت تعالی هدایت کند.

در پایان این مراسم استاندار قم با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و ایثار رشادت‌های بسیاری را در دوران دفاع مقدس رقم زدند، گفت: استان قم آمار شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری را در دوران دفاع مقدس به خود اختصاص داده است؛ حضور این جمع یادآور اهداف مقدس نظام اسلامی است که می‌تواند جامعه را در هر زمانی به سمت تعالی هدایت کند.

سیدمهدی صادقی یادآور شد: برای تامین امنیت ملت و حراست از آرمان‌های دینی خون هزاران نفر بر زمین جاری شده است و اکنون باید برای تحقق عدالت اجتماعی و ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه تلاش کنیم.

اجرای گروه تواشیح جانبازان، خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس از جمله ابوالفضل الماسی و محمد خوش‌نژاد و مدیحه‌سرایی در وصف ائمه اطهار (ع) بخش‌های دیگر این مراسم بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها