همزمان با ایام محرم انجام می‌شود
سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان کتاب گویای «پنجره‌های تشنه» را به صورت ویژه عرضه کند.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۳۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا همزمان با ایام سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، کتاب گویای «پنجره‌های تشنه»، نوشته مهدی قزلی را به صورت ویژه عرضه کند.

«پنجره‌های تشنه» روایت سفر ضریح جدید امام حسین (علیه السلام) از شهر مقدس قم به کربلای معلی است که با نثری داستان‌گونه به نگارش درآمده است. این اثر بیش از هر چیز نمایش‌دهنده سبک یادداشت‌نویسی قزلی است که به‌دلیل محتوای معنوی خود برای عموم مخاطبان می‌تواند بسیار قابل اعتنا و توجه باشد.

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:

رسیدیم به روستای نهر میان. مردم یاحسین‌گویان می‌دویدند سمت ضریح، انگار که بخواهند تریلی را فتح کنند. چند دقیقه ایستادیم و موقعی که تریلی داشت حرکت می‌کرد، به مردم می‌گفتیم لبه حفاظ را ول کنند که یک‌وقت زمین نخورند. پسر جوانی سماجت می‌کرد. گفتم: پسرجان، ول کن، الآن زمین می‌خوری. پسر که فهمید دیر یا زود باید تریلی را رها کند، به من گفت: "ببین، من فرشادم، من را  به اسم دعا کن کربلا". بعد تریلی را ول کرد. داشتیم دور می‌شدیم که داد زد: "فرشاد... یادت نره". همان‌جا نشست به گریه کردن و کف دستش را کوبید زمین. دور می‌شدیم و فرشاد نشسته بود کنار جاده. من هم نشستم پشت تریلی به گریه. حاضر بودم همه چیزم را بدهم جایم را با فرشاد عوض کنم.

ارسال نظرات