معاون استاندار یزد با تاکید بر اینکه تکمیل پیست دوچرخه‌سواری یزد در اولویت‌کاری این ورزش قرار گیرد، گفت: یزد ظرفیت ایجاد کمپ دوچرخه‌سواری غرب آسیا را دارد.
کد خبر: ۸۵۷۸۰۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدعلی طالبی بعد از ظهر دیروز در دیدار با رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ایران اظهار داشت: استان یزد از گذشته تاکنون، ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه دوچرخه‌سواری داشته که یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها، علاقه مردم این استان به دوچرخه‌سواری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در راستای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری در استان یزد انجام شده و پیشرفت‌های خوبی هم به دست آمده است اما هنوز تا اهدافی که برای این ورزش در یزد تدوین شده فاصله وجود دارد و باید برنامه‌ریزی بهتری در این راستا صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اقداماتی که در راستای ساخت پیست دوچرخه‌سواری در استان یزد انجام شده، گفت: احداث این پیست و تکمیل شدن آن ضرورت بسیار بالایی در راستای توسعه و تقویت ورزش دوچرخه‌سواری در یزد دارد.

طالبی با تاکید بر اینکه تکمیل این پیست باید در اولویت کاری مسئولان مرتبط قرار گیرد، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که هماهنگی‌های لازم با وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات ملی در راستای تکمیل این پیست صورت گیرد.

وی ادامه داد: این ورزش که از جمله مهمترین ورزش‌ها در زمینه سلامت مردم به حساب می‌آید، توانسته با برنامه‌ریزی و همت خوب مسئولان و ورزشکاران، توسعه خوبی در یزد پیدا کند و عناوین کشوری، آسیایی و بین‌المللی برای یزد به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اهمیت تداوم این رویکرد، گفت: در صورتی که زیرساخت‌های لازم در زمینه ورزش دوچرخه‌سواری از جمله تکمیل پیست دوچرخه‌سواری یزد انجام شود، آمادگی وجود دارد که کمپ تمرینی غرب آسیا را در یزد داشته باشیم.

 

ارسال نظرات