خبرهای داغ:
فرماندار گرگان گفت: مرحومه نازقلیچی در تمام دوران فعالیت خود از سال 1380 به عنوان یک کارشناس و چه در سال 1384 و 1385 به عنوان بخشدار مرکزی و چه به عنوان یک فرماندار فردی تلاشگر بود.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۵۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، یحیی خاکی در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن جانباخته فاجعه منا در شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد: این بانوی ترکمن به فرمانداری شهرستان بندرترکمن وزن و جایگاه داده بود.

وی تصریح کرد: نازقلیچی در تمام دوران فعالیت خود از سال 1380 به عنوان یک کارشناس و چه در سال 1384 و 1385 به عنوان بخشدار مرکزی و چه به عنوان یک فرماندار فردی تلاشگر بود.

فرماندار گرگان یادآور شد: فاجعه منا نشان داد که دیگر آل سعود توانایی اداره و مدیریت مناسک حج را ندارند و باید شورای اسلامی متشکل از 52 کشور در راستای مدیریت مناسک حج تشکیل شود.

خاکی با بیان اینکه مسلمانان باید احساس آرامش و امنیت در سرزمین امن الهی داشته باشند، افزود: حکومت جوان آل سعود با بیتدبیری و بیکفایتی باعث گسترش این فاجعه شده است.

وی به حضور مردم در گرامیداشتها و تشییع پیکر جانباختگان و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت: هر چه مردم بیشتر و پرشورتر در این مراسمها حاضر شوند آل سعود به ابعاد فاجعه اتفاق افتاده بیشتر پی خواهد برد.

این مقام مسئول ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری نسبت به بیکفایتی آل سعود موضع خود را نشان داد مسئولان عربستانی سریع مسائل حجاج و جانباختگان این فاجعه را پیگیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها