حوزه هنری زنجان در مرحله اول ، 207 اثر را در بخش های مختلف هنری در سامانه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی به ثبت رسانید.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی از 7 تا 9 مهرماه 94 با حضور بیش از 700 هنرمند مطرح از سراسر کشور در بخشهای مختلف هنرهای تجسمی، آفرینشهای ادبی، نمایشی، تصویری، ادبیات پایداری، موسیقی و محصولات فرهنگی در اصفهان برگزار گردید.

حمیدرضا اسماعیلی افزود: آثار تولیدی در این بخش ها که از سال 91 تا خرداد 94 تولید گردیده بودند در جشنواره چهارم تولیدات مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی ضمن اشاره به پربار بودن آثار و تولیدات ارسالی حوزه هنری زنجان از لحاظ کمی و کیفی به چهارمین جشنواره تولیدات خاطر نشان کرد: حوزه هنری زنجان در مرحله اول 207 اثر را در بخش های مختلف هنری در سامانه جشنواره به ثبت رسانید.

اسماعیلی با بیان پیذیرفته شدن 49 درصدی آثار ارسالی به جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی، گفت: آثار هنری تولید شده حوزه هنری زنجان 4 عنوان برتر و تقدیری جشنواره را از آن خود نمود.

وی با اشاره به برگزیده شدن اثر هادی وحیدی در بخش شعر کلاسیک و تدوینی افزود: در این بخش کتاب «فیروزه خاتم» تالیف هادی وحیدی به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

حمیدرضا اسماعیلی افزود: در بخش عکس هم اثر ناصر محمدی به‌عنوان عکس برگزیده چهارمین جشنواره تولیدات انتخاب شد.

اسماعیلی در ادامه گفت: همچنین از علی چراغی در بخش حجم و رضا نجفی اصل در بخش نگارگری تقدیر شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: برترین های حوزه هنری زنجان در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات