دبیر ستاد انتخابات کشور:

مشارکت حداکثری شعار دولت در انتخابات است

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: باید شعارهای دولت مبنی بر مشارکت حداکثری را عملی کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۸۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی آموزشی منطقه‌ای ستاد انتخابات استانداری‌ها،فرمانداران و بخشداران استان‌های گیلان قزوین و زنجان که به مدت دو روز در دهکده ساحی بندرانزلی در حال برگزاری است اظهار کرد: برگزاری اولین انتخابات در دولت یازدهم و شکوه برگزاری انتخابات پیش رو از برنامه‌های حائز اهمیت برای دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌های ستاد انتخابات در 16 استان کشور برگزار شده است، تصریح کرد: همایش منطقه‌ای در 11 منطقه کشور برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر برگزاری انتخابات با شکوه و تحقق مردم سالاری واقعی تصریح کرد: باید شعارهای دولت مبنی بر مشارکت حداکثری را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه 270 نفر از استان‌ها در تهران در حال آموزش پنج‌روزه هستند، خاطرنشان کرد: آموزش‌های انتخابات تا زمان انتخابات برگزار می‌شود.

پورعلی مطلق اضافه کرد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سالجاری در کشور برگزار خواهد شد.

مطلق به برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور در راستای اجرای صحیح قانون اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش توجیهی منطقه‌ای در 11 استان کشور یکی از برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور است.

وی با بیان اینکه نخستین همایش توجیهی منطقه‌ای به میزبانی استان چهارمحال بختیاری و استان‌های همجوار برگزار شد گفت: گیلان دومین استان کشور در برگزاری همایش توجیهی آموزشی و منطقه‌ای است.

به گزارش بسیج، همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات استان‌های گیلان، قزوین و زنجان صبح امروز به میزبانی گیلان در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد.

ارسال نظرات