خبرهای داغ:
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب با بیان اینکه بروجردی اشتباه خود را به خاطر صدور بیانیه علیه گزارش برجام جبران کند، گفت: صدور بیانیه علیه گزارش نهایی کمیسیون برجام به نوعی اهانت به اعضای این کمیسیون است.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۰۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش بسیج، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به بیانیه 5 عضو کمیسیون برجام علیه گزارش نهایی این کمیسیون گفت: چنین واکنشی آن هم از سوی آقای بروجردی تعجب همگان را برانگیخته است.

سروری با بیان اینکه وقتی مصاحبه‌های آقای بروجردی به عنوان یک چهره اصولگرا تیتر یک رسانه‌های اصلاح طلب می‌شود قابل تامل است، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از تجربه و سابقه آقای بروجردی در مجلس دارم چنین اقدامی از وی بعید بود ضمن اینکه اگر قرار باشد این گونه اقدامات و صدور بیانیه علیه هر گزارشی که برخلاف نظر عده‌ای در مجلس است مرسوم و متداول شود، دیگر گزارش‌های مجلس زیر سوال می‌رود و خرد جمعی مورد تشکیک قرار می‌گیرد.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: صدور بیانیه علیه گزارش نهایی کمیسیون برجام به نوعی اهانت به اعضای این کمیسیون است که چنین گزارش فنی و متقنی را تهیه کرده‌اند.

وی در پایان افزود: توقعات از مجلس همین بود که در موضوع مهمی چون برجام ورودی مقتدارانه و خردگرا داشته باشد از این رو این گزارش به زعم نخبگان کشور کامل، فنی و متقن بود و توقع ما از دوستانی مثل آقای بروجردی این است که این اشتباه را ترمیم کرده و این واکنشی را که شیرینی گزارش برجام را به تلخی تبدیل کرد جبران کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها