قربانی جم گفت:با توجه به اینکه رسالت خبرگزاری بسیج اشاعه ی گفتمان ناب ولایت و معرفی مجاهدت های بسیج و بسیجیان در حوزه رسانه ای می باشد افتخار می کنم بعنوان بسیجی خدمتگذار این عرصه باشم.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۷۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی، حمید قربانی جم مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی گفت: راهبردها و راهکارهای جهاد فرهنگی، تربیت، ترکیب و ساختارهایی است که انجام و تکمیل، یا شیوه اجرای اهداف، وظایف، نیازها یا فرایندهای معین را آسان یا ممکن می‌سازد.

وی گفت: نام بسیج از مبارک ترین نام هائی است که شنیدن آن هر ایرانی قدر شناس را به تکریم و تجلیل وا می دارد. سازمان و سازماندهی بسیج یک طراحی بی نظیر و کارآمد بود که با فرمان الهی حضرت امام خمینی (قدس سره) تشکیل شد و کار آمدی خود را در حوزه های مختلف بخصوص دفاع مقدس و عبور کشور از بحران ها اثبات کرده است.

وی افزود: بسیجی که حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) بنیان گذاشت علاوه بر قدرتی که حاصل تجمیع نیروها و امکانات است دارای ویژگی شکست ناپذیری و توان تقابل در شرایط نابرابر ، بواسطه قدرت حاصله از منابع واقعی قدرت ،از جمله ایمان خالص ،معنویت ، شهادت طلبی، انتظار و باور و اعتماد و اعتقاد راسخ به خداوند می باشد.

مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی در پایان گفت: راه مقابله با جبهه ناتوی فرهنگی جز اقدام به جهاد فرهنگی گسترده راهی باقی نمانده است و یک بسیج همگانی را از جمله خواص، نخبگان و فرهیختگان و عموم مردم را می طلبد.

شایان ذکر است در این مراسم، قربانی جم به صورت افتخاری به عضویت خبرگزاری بسیج درآمد.

ارسال نظرات