بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه

رحیمی: حضور شهدا در حوزه هنری مایه خیر و بركت است

گروه‌های تئاتری شركت كننده در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه به شهدای گمنام غواص كه در حوزه هنری آرمیده‌اند، با اهدای شاخه گل ادای احترام كردند.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۹۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی رحیمی، كارگردان نمایش نبض «آهسته زندگی» از هرمزگان كه روز سه شنبه چهاردهم مهر 1394 همراه با اعضای این گروه نمایشی، در مقابل مسجد حضرت خامنه ای حوزه هنری، بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدند، درباره این اقدام گفت: تصمیم گرفتیم همراه با اعضای گروه، به شهدای گمنام غواص ادای دین كنیم.


وی اضافه كرد: ما در هر جشنواره ای كه شركت می‌كنیم، یادی از شهدای آن شهر كرده و به آن‌ها ادای احترام می‌كنیم. در اینجا هم بر خودمان لازم دانستیم به این شهدا ادای دین كنیم و از این بابت كه در كنار آن‌ها هستیم احساس خرسندی می‌كنیم.

رحیمی تاكید كرد: یكی از معیارها و اهداف حوزه هنری انقلاب اسلامی همان‌طور كه در فراخوان جشنواره تئاتر سوره ماه نیز به آن اشاره شده، این است كه دفاع مقدس را در هنر نیز زنده نگه دارد. ما مدیون شهدا هستیم و این شهدا بودند كه باعث شدند ما حالا بتوانیم آزادانه زندگی كنیم و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انجام دهیم.

این كارگردان تئاتر درباره حضور این شهدا در حوزه هنری نیز گفت: به عقیده من حضور شهدا در حوزه هنری انقلاب اسلامی، مایه خیر و بركت است و هنرمندان از حضور آن‌ها در چنین مكانی، قوت قلب و انرژی می‌گیرند كه كارهای بهتری را به معرض نمایش بگذارند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار