همزمان با کنگره شهدای استان:

تشیع پیکر شهید گمنام در شهرکرد

دبیر کمیته گنجینه و امور یادمان های کنگره شهدای استان، گفت: همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران و 2400 شهید استان پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهرکرد تشیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۸۳۹۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با ورود پیکر این شهید گمنام در مراسم کنگره شهدا حس و حال کنگره شهدا کاملا بوی شهید و شهادت به خود خواهد گرفت.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی افزود: این شهید گمنام با حضور پرشور مردم استان چهارمحال وبختیاری به منزل ابدی خود بدرقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون زمان تشیع پیکر شهید گمنام مشخص نشده است و پس از هماهنگی لازم زمان این مراسم به مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری خواهد رسید.

دبیر کمیته گنجینه و امور یادمان های کنگره شهدای استان، همچنین با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای استان خاطرنشان کرد: فعالیتهای بسزایی برای برگزاری این کنگره شهدا در استان انجام گرفته است که مهمترین این فعالیتها جمع آوری 500 هزار سند از شهدا و دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ عباسی افزود: رونمایی از یادمان 2400 شهید استان در موزه دفاع مقدس( گنجینه شهدا)، تولید 10 مستند تلویزیونی سرداران شهید استان، تولید آلبوم صوتی حماسی- محلی و مشارکت در برنامه های نشست کتابخوان با موضوع تخصصی دفاع مقدس، عصر شعر و خاطره دفاع مقدس، یادواره های شهدا و برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس دفاع مقدس از جمله مهم ترین برنامه های این کمیته در کنگره شهدا است.

قابل ذکر است علاقمندان می‌توانند برای زیارت این شهید گمنام به غرفه ایثارگران در نمایشگاه های اسوه های ماندگار واقع در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد مراجعه نمایند.

ارسال نظرات