خبرهای داغ:
رهبری هوشمند و دشمن‌شناس، ملت ولایت‌مدار، نیروهای مسلح پا دررکاب و آماده و مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی تاکنون مانع ازبه ثمرنشستن اهداف خصمانه آمریکا علیه ایران شده است.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۰۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،فرمانده نیروی زمینی ارتش درمراسم هفتادمین دوره فارغ‌التحصیل خلبانی ودهمین دوره فارغ‌التحصیلی دانشجویان فنی هوانیروز درپایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور ضمن تسلیت به خانواده‌های حجاج جانباخته، اظهارداشت:آل‌سعود آل‌منفور است و تنها زبانی که آل‌منفور متوجه می‌شود، زبان قدرت است.

امیراحمدرضا پوردستان؛ تصریح کرد: آمریکا درجنگ سخت ونیمه سخت دربرابرایران شکست خورده وملت ایران درلوای تحریم‌های فلج کننده به تعبیرآمریکا بالنده‌تر شده است ودشمنی که ماه‌های قبل قصد داشت تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند امروزدرپی فرصتی برای قهوه خوردن با دیپلمات‌های ایران است.

وی به دانشجویان فارغ‌التحصیل خلبانی وآرزوی موفقیت برای آنها افزود:نباید احساس کنیم که اگرتفاهم‌نامه ویا هر موافقت‌نامه‌ای با دشمن به امضاء رسید دیگردشمن به دوست تبدیل شده است.

پوردستان عنوان کرد: متأسفانه پس ازامضای برجام، آب ازلب خیلی ازدولتمردان و افراد جاری شد، آنها دراین خیال باطل بودند که گویی همه چیزوهمه مشکلات حل شده است.

وی با بیان اینکه راهبرد جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، آینده‌سازی است، بیان داشت: تمرکز دشمن روی جنگ نرم علیه جوانان ایران است وهمه انرژی و توان آمریکا و دشمن روی جنگ نرم است، آنها برای 10 تا 20 سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: اگرامروزهمه توان دشمن روی شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای گذاشته شده است ناشی ازتمرکز دشمن برای آینده‌سازی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود:استراتژی دشمن نسبت به ایران آن است که همواره ایران باید درکنار شعله آتش باشد و راه‌اندازی گروه‌های تکفیری داعش در منطقه ناشی از این استراتژی دشمن است.

پوردستان اضافه کرد: ایران در خیلی از زمینه‌ها با آمریکا در تقابل است و این تقابل بر اساس تفاوت‌های اصولی و مبنایی است و هرگز با خنده‌ها رفاقت‌ها تقابل به تعامل تبدیل نمی‌شود، ما از محور مقاومت حمایت و با قاطعیت پشتیبانی می‌کنیم ولی آمریکا به دنبال حذف جبهه مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: ایران از ثبات و استقلال عراق حمایت ولی آمریکا به دنبال تجزیه عراق، یمن و سوریه است؛ ایران از حرکت‌های بیداری اسلامی حمایت معنوی می‌کند ولی آمریکا به دنبال سرکوب کردن موضوع است، این موضوعات تنها بخشی از تقابل‌های ایران با آمریکا است.

پوردستان؛ با بیان اینکه دشمن درصدد آن است که با چهره خندان و از در دوستی با ایران وارد شود و درانتظار یک فرصت است، یادآورشد: بنابر این تفکر اینکه دشمن دوست ما شده است یک خوش‌گمانی باطل است.

وی با بیان اینکه روابط بین‌الملل، کشورها به سه طریق ارتباط دارند، افزود: نخست تعامل دارند یا در رقابت با یکدیگر هستند و یا به دلیل اختلافات مبنایی در تقابل می‌باشند، به عنوان نمونه، ایران با کشورعراق تعامل دارد ولی در بحث اقتصادی با کشورترکیه رقابت داشته ولی در بحث سوریه با همان کشور ترکیه تقابل دارد چرا که ترکیه به دنبال تقویت داعش و حذف بشاراسد بوده ولی ایران مخالف این نظریه است.

پوردستان ابراز کرد: دشمن با همه خباثت و خوی استکباری خود به سمت ما آمده و دست دراز می‌کند، حضور آمریکا در پای میز مذاکره با ایران به جهت استیصال و درماندگی است.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
آخرین اخبار