خبرهای داغ:
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان لیست افراد اصلح ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۳۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش بسیج ، حجت‌الاسلام احمد فرخ‌فال در حاشیه هفتمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باید برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان روحانیت و حوزه‌های علمیه کشور را به شکل صحیح اجرا کند.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اجلاسیه جامعه مدرسین برای برگزاری هرچه زودتر در استان‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاسیه‌ها از سوی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید شد، بیان کرد: مراجع تقلید پشتوانه محکمی برای تداوم برگزاری این اجلاسیه به صورت سراسری و منطقه‌ای هستند.

این مسئول با بیان اینکه اجلاسیه جامعه مدرسین با حضور علمای بلاد به صورت منطقه‌ای و با حضور روحانیون برجسته کشوری در سطح سراسری برگزار می‌شود، افزود: ارتباط و آگاهی اعضای جامعه مدرسین از سطح بالایی برخوردار است و تمامی جلسات با فرایند سازمانی برگزار می‌شود.

فرخ‌فال به تبادل اطلاعات و تجربه‌ها در برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین در سطح سراسری و منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: علمای جامعه مدرسین با حضور در مناطق مختلف کشور در جریان وضعیت اقلیمی مناطق و استان‌ها قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ارتباط علما و روحانیون جامعه مدرسین موجب پویایی تصمیمات و سیاست‌گذاری کلان جامعه می‌شود، افزود: هفتمین اجلاسیه جامعه مدرسین به استان مازندران واگذار شده که استان‌های گیلان و گلستان نیز در آن حضور دارند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه این مجموعه افراد اصلح برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به حوزه‌های علمیه و جامعه معرفی می‌کند، بیان داشت: جامعه مدرسین بهترین جایگاه برای اظهار نظر فنی و کارشناسی شده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

این مسئول با اشاره به اینکه جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان لیست افراد اصلح ارائه می‌دهد، گفت: افراد منتخب برای معرفی به جامعه طی برگزاری جلسات و بحث‌های کارشناسی‌ شده صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها