دهگردی فرماندار و مسئولان در روستاهای اصلاندوز

همزمان با روز ملی روستا فرماندار شهرستان پارس آباد و جمعی از مسئولان با اهالی روستاهای احمدلو، بران سفلی و علیا، ایدر و گدایلوی اصلاندوز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۴۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، در این دیدار که بخشدار اصلاندوز، مسئولان راه و شهرسازی، اداره گاز،منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،امورعشایری، فرماندهان انتظامی،آموزش و پرورش اصلاندوز،سرپرست شهرداری ،رییس شورای شهر اصلاندوز و دهیاران روستاها فرماندار پارس آباد را همراهی می کردند با حضور در جمع مردم روستاهای یاد شده، خواسته ها و مشکلات مردم را از نزدیک شنیده و قول مساعد برای رفع مشکلات دادند.

مشکلات آب کشاورزی روستاهای شرق و غرب دره رود،مشکلات منابع طبیعی اهالی روستاها،آب شرب و عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستای احمدلو و اشتغال جوانان روستایی از جمله مواردی بود که مردم برای حل این مشکلات از فرماندار پارس آباد خواستار شدند.

فرماندار و مسئولان همچنین از اجرای طرح هادی روستاهای ایدر،گدایلو و بران سفلی،گازرسانی مسیر روستای کورلار به بران علیا و پروژه نیمه کاره مدرسه توحید و دانش پژوه بازدید کردند.

در این دیدار مهدی احمدی فرماندار پارس آباد از افتتاح گازرسانی 10 روستای مسیر کورلار تا بران علیا در دهه مبارکه فجر امسال خبر داد و گفت:تا دو سال آینده همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات