مراسم اختتامیه جوانه های صالحین شهرستان پارس آباد در حسينيه ثارالله سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۴۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اختتامیه طرح جوانه های صالحین سپاه شهرستان پارس آباد  با حضور فرمانده سپاه، مسوول تعليم و تربيت، فرماندهان حوزه ها، پايگاهها و مربيان حلقه هاي صالحين اين شهرستان در حسينيه ثارالله برگزار شد.

سرگرد مطلب شاهي فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در اين مراسم با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج این شهرستان، اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا شد.

وي با اشاره به نتایج و خروجی های مورد انتظار این برنامه گفت: ایجاد فضای شور و نشاط در حوزه استحفاظی پایگاه، ترغیب بیش از پیش خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه‌های بسیج و رشد همه جانبه بسیجیان از جمله اهداف این طرح است.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد افزود: طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت بسیجیان و غنی سازی حلقه های تربیتی طی فصل تابستان برگزار شد.

در ادامه مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحيه پارس آباد نيز گفت: طرح جوانه‌های صالحین در طول تابستان در قالب کلاس های قرآنی ، علمی ، هنری، ورزشی، آموزشی و مهارتی اجرا شد.

حجت الاسلام صفر نظمي ادامه داد: این برنامه‌ها در راستاي تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف برگزار شد.

روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش نماز، محفل انس با قران کریم و برخی برنامه های فرهنگی دیگر را از جمله برنامه های طرح جوانه هاي صالحين بود.


ارسال نظرات