مدیریت صحیح در برگزاری مراسم حج، نیازمند نگرش جدید کشورهای جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۵۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه شهرستان بیله سوار در مراسم گرامیداشت جانباختگان فاجعه منا در مسجد جامع این شهر گفت: حوادث اخیر نشان می دهد که سرزمین وحی نیازمند نگرش نو کشورهای جهان اسلام است تا بتواند مدیریت صحیحی در برگزاری مراسم ها معنوی به ویژه حج داشته باشد.

وی گفت: هشدار مقام معظم رهبری به وهابیت برای جنگ طلبی نیست بلکه آگاهی بخشی نسبت به حیله های استکبار است زیرا برخی کشورها از این مکر ها تبعیت می کنند و ایشان دلسوزانه همه مسلمانان جهان اسلامی را نصیحت می کنند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه در فجایع اخیر سرزمین وحی ملت مسلمان ایران بیدار بود و تسلی خاطر برای خانواده های داغدار این جنایت بودند، تصریح کرد: هشدار مقام معظم رهبری به وهابیت برای جنگ طلبی نیست بلکه آگاهی بخشی نسبت به حیله های استکبار جهانی است زیرا برخی کشورها از این مکر ها تبعیت می کنند.

حجت الاسلام قیاسی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری دلسوزانه همه مسلمانان جهان اسلام را نصیحت می کنند، خاطر نشان کرد: کسانی که فکر می کنند می توانند از یک فرصت سواستفاده کنند و هر نوعی بی احترامی را در حق ملت ایران انجام دهند تدبیر اشتباهی دارند.

امام جمعه بیله سوار با اعلام اینکه ملت ایران در خصوص عزای عمومی سنگ تمام گذاشتند و همگام با خانواده های داغدار به سوگ عزیزان از دست رفته نشسته اند، یادآور شد: سرزمین وحی نیازمند افراد مقتدر برای اداره امور دارد و کشورهای جهان اسلام باید تدابیر خاصی برای این موضوع داشته باشند.

ارسال نظرات