رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از آمادگی این دانشگاه برای اجرای فعالیت‌های شاخص علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۵۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین علیپور، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان این مطلب در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، امکانات و فضای این مرکز را برای تحصیل دانشجویان مطلوب عنوان و تصریح کرد: آماده مساعدت برای گسترش رشته‌های تحصیلی این مرکز هستیم.

وی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل را یکی از مراکز موفق و فعال استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی اعلام و خاطرنشان کرد: در این مرکز مجموعه خوب و مناسبی برای تحصیل علاقه‌مندان فراهم شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از آمادگی این دانشگاه برای اجرای فعالیت‌های شاخص علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی خبر داد و بر گسترش همکاری‌های فیمابین این دو نهاد علمی تاکید کرد.

در این بازدید سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از برنامه‌ریزی برای تسریع در ثبت‌نام علاقه‌مندان جهت تحصیل در این مرکز خبر داد و افزود: در این مرکز امکان تحصیل دانشجویان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات آموزشی، کلاس‌های مناسب و مدرسان مجرب فراهم شده است.

سلیم پناهی تصریح کرد: کار ثبت‌نام برای این ترم در مقطع كارداني در رشته‌هاي فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم‌افزاربرنامه‌ریزی کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری، حسابداری دولتی و مدیریت کسب و کار، انجام شده و در مقطع كارشناسي در رشته‌هاي مهندسی فناوری اطلاعات- گرایش‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری و حسابداری گرایش حسابرسی در حال انجام است.

وی از راه اندازی بوفه و بخش تکثیر و تایپ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام و امن برای تحصیل دانشجویان به کار گرفته‌ایم.

در این بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از بخش‌های مختلف مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل بازدید و در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات