خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌ های ویژه این ستاد برای گرامیداشت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۷۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی اکبر کرمی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار داشت: از ۲۳ تا ۲۹ مهر ماه و همزمان با فرا رسیدن ایام محرم برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های هفته مذکور پرداخت و افزود: برنامه های امسال به این مناسبت بومی سازی شده و از اصحاب رسانه و صدا و سیما انتظار می رود اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص داشته باشند.

سردار کرمی با بیان اینکه اولین روز هفته احیا با عنوان روز «جامعه بدون منکر» نامگذاری شده است، افزود: جمعه و در دومین روز این هفته علاوه بر سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، گردهمایی میثاق با ابا عبدالله حسین (ع) که بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر هستند، برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری تجمع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر پیروان ثارالله در سومین روز هفته مذکور خبر داد و گفت: در این روز همچنین برنامه ای با سخنرانی آیت الله علما برگزار می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در چهارمین روز هفته احیا مراسم تجلیل از رسانه های برتر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود، افزود: همچنین یادواره حضرت قاسم بن الحسن (ع) در کل مدارس پسرانه و همایش فرهنگ نقد پذیری در دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: در پنجمین روز هفته احیا نیز همایش سازمانهای نظامی و قضایی و گردهمایی کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

سردار کرمی با بیان اینکه همایش تجلیل از فعالین طرح «یادآوران» به دلیل عدم تامین اعتبارات امسال برگزار نخواهد شد، بیان داشت: سال گذشته با همکاری اداره آموزش و پروش استان این مراسم برگزار شد.

سردار کرمی یادآور شد: برگزاری یادواره حضرت رقیه (س) در مدارس دخترانه، نشست بانوان با موضوع سلامت محیط خانواده و نیز برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از برنامه های آخرین روز هفته احیا در کرمانشاه است.

ارسال نظرات