خبرهای داغ:
مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور با قهرمانی تیم مازندران در شهرستان اسلام آباد غرب به کار خود پایان داد و سهم نماینده کرمانشاه عنوان چهارمی در این پیکارها بود.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۷۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور جام شهیدان شهبازی و ریزه‌وندی با رقابت ۲۳۷ کشتی‌گیر در اسلام آباد غرب برگزار و تیم مازندران توانست با ۷۱ امتیاز عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند.

 

تیم کشتی آزاد تهران با ۶۳ امتیاز عنوان دوم را بدست آورد و تیم توابع تهران نیز با ۴۹ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

 

تیم کرمانشاه الف نیز توانست با ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار گیرد و نماینده گیلان نیز با کسب ۲۷ امتیاز به عنوان پنجمی بسنده کرد همچنین تیم لرستان با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش ارشک محبی آزاد کار کرمانشاهی طلای وزن ۸۴ کیلوگرم این مسابقات را برگردن آویخت، میرباغبان و علی موجرلو از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند و خیرالله قهرمانی، کشتی‌گیر کرمانشاهی نیز قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم جوانان شد.

 

تیم کرمانشاه الف و اسلام آبادغرب ۲ نماینده استان در این مسابقات بودند و محمد مرادی دیگر آزادکار کرمانشاهی توانست برنز وزن ۱۲۰ کیلوگرم این مسابقات را بدست آورد، امیررضا امیری از لرستان به مقام قهرمانی این وزن دست یافت و محسن سیر از مازندران نیز نائب قهرمان شد.

ارسال نظرات