هدف از اردوهای راهیان نور پایداری در راه شهداست

فرمانده سپاه ناحیه اراک: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور مشکلات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک لمس می‌کنند و در دنبال کردن راه شهدا ثابت قدم‌ خواهند شد، این اعزام‌ها در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۸۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: هر ساله با شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع دوم متوسطه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی از اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزی همزمان با روزهای آغازین سال تحصیلی جدید خبرداد و افزود: دانش‌آموزان حوزه شهید فهمیده در قالب کاروانی 265 نفره به مناطق جنگی رهسپار شدند، این اعزام‌های دانش‌آموزی تا اسفند‌ماه سال جاری ادامه دارد.

رضایی اضافه کرد: دانش‌آموزان در این بازدید مشکلات و مصائب پیشروی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک لمس می‌کنند در دنبال کردن راه شهدا ثابت قدم‌تر خواهند شد، اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیارحائز اهمیت است، پاسداشت فرهنگ متعالی جهاد و ایثار یکی از برکات اردوی راهیان نور است که خوشبختانه همه ساله در قالب اعزام‌های مختلف انجام می‌شود.

این مقام مسئول مکان‌های مورد بازدید دانش‌آموزان را اروندکنار، شلمچه، هویزه، فتح المبین و شوش دانیال عنوان کرد و گفت: کاروان اعزامی را تعدادی از راویان دفاع مقدس، تیم‌های پزشکی، روحانی و تیم‌های امداد و نجات و تدارکات همراهی می‌کنند.

رضایی بازدید از معراج الشهدا و حضور دانش‌آموزان در رزمایش فرهنگی اردوگاه شهید مسعودیان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار بیان کرد و گفت: دانش‌آموزان در اردویی سه روزه از مناطق یاد شده بازدید کرده و با شهدا تجدید پیمان خواهند بست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار