خبرهای داغ:
ابتکار در پاسخ به اعتراض کارمندانش نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی:
پس از گذشت حدوداً سه ماه با توجه به اینکه اقدامی در خصوص آن بیانیه صورت نگرفت در بیانیه 2 درخواست گردید که به موارد بیانیه 1 رسیدگی شود. پس از گذشت 20 روزاز بیانیه شماره 2 هم هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۱۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، اردیبهشت ماه سال 94 کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست بیانیه شماره 1 را مبنی بر رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل تهیه نمودند و بر این اساس گردهمایی اعتراضی از سوی پرسنل در جلوی درب ورودی سازمان شکل گرفت که پس از دعوت پرسنل به سالن همایش از سوی خانم ابتکار قولهایی مبنی بر پیگری و رفع موارد عنوان شده در بیانیه شماره 1 دادند.(در 21 بند)
 
پس از گذشت حدوداً سه ماه با توجه به اینکه اقدامی در خصوص آن بیانیه صورت نگرفت در بیانیه 2 درخواست گردید که به موارد بیانیه 1 رسیدگی شود. پس از گذشت 20 روزاز بیانیه شماره 2 هم هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.
 
بنابراین گزارش مجددا  جمعی از پرسنل جلوی درب سازمان پس از ارائه بیانیه شماره 2 مبنی بر رسیدگی به موارد ارسال شده در بیانیه 1 و 2  تجمع نمودند که باحضور مدیر کل حراست و سازمان و بازرس ویژه خانم ابتکار، همکاران به جلسه ای جهت رسیدگی به مشکلات دعوت شدند که بر اساس ان و جلسات آتی مقرر گردید تا پایان شهریور ماه مواردی از مطالبات کارکنان رفع گردد که بنا بر گفته کلیه مسئولین حاضر در جلسه حداقل 5 بند از 21 بند در عرض یک روز می توانست مرتفع گردد که تاکنون نه تنها هیچ یک از مطالبات پرسنل در بیانیه 1 و 2 رفع نگردید.
 
بن کارتهای پرسنل در عید غدیر و قربان و تولد اما رضا و هفته دولت شارژ نگردید و  پاداش ماده 5 قانون خدمات کشوری که بر اساس آن می بایست یک برج حقوق پرسنل باشد نصف آن واریز گردیده است.
 
 
 
پرسنل سازمان روزهای دوشنبه راس ساعت 30/8 صبح برای اعتراض به سوء مدیریت ریاست سازمان پیاده روی به مدت نیم ساعت در محوطه پارک پردیسان انجام می دهند که همچنان این عمل هم باعث نگردید تا مسئولین به خواسته های پرسنل رسیدگی نمایند تا اینکه روز گذشته طبق روال هفتگی پرسنل برای پیاده روی جلوی سنگفرش سازمان تجمع نمودند که مصادف با ورود اتفاقی خانم ابتکار به سازمان گردید.
 
خانم ابتکار در پاسخ به اعتراض کارمندان سازمان محیط زیست ضمن اعلام این موضوع که در حال پیگیری مشکلات است گفت:شما که روز اول وارد مجموعه محیط زیست شده اید نمی دانستید که حقوق این سازمان پایین است؟ شما با علم به این وارد مجموعه شدید در نتیجه اگر اعتراضی هست سازمان را ترک کنید.
 
ابتکار در ادامه خطاب به معترضان گفت: شما در حال کمک به  دلواپس ها هستید. شما  دولت تدبیر و امید رو ضعیف میکنید .
 
 
 
ابتکار در نهایت گفت که ما با وضع بدی این مجموعه را تحویل گرفتیم و در طی این دوسال مشغول سر و سامان دادن به عملکرد نامناسب روسای قبلی بودیم که وقتی یکی از نیروهای سازمان عنوان کردند که روسای قبلی هم همچین موردی را عنوان کردند با حالت ناراحتی و عصبانیت و قهر عنوان کردند که مرا با مدیران سابق مقایسه میکنید پس من حرفی برای گفتن ندارم.
 
گفتنی است اعتراضات پرسنل سازمان محیط زیست به وضعیت حقوقی و معیشتی خود و سوءمدیریت رییس سازمان شش ماه است که ادامه دارد.
منبع: فرهنگ نیوز
ارسال نظرات
پر بیننده ها