خبرهای داغ:
ما با همه کشورها مذاکره می کنیم اما با آمریکا مذاکره نمی کنیم و دلیل آن این است که پرونده سیاه آمریکا برای ایرانیان روشن است و نمی شود به گرگ خونخوار اعتماد کرد و جای مذاکره نیست.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۴۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری در نشست عمومی هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ساری با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این اجلاس گفت: بنده تنها برای شرکت در این جلسه آمدم و سلام گرم مقام معظم رهبری را ابلاغ می کنم و متقابلا سلام شما را به ایشان می رسانم.
 

وی در ادامه سخنان به نقش مقام معظم رهبری در مدیریت و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: نقش تأثیر گذار رهبری در سر بزنگاه به ویژه در حادثه اخیر و فاجعه ای که در منا اتفاق افتاد کاملاً مشخص شد.
 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این که متأسفانه در اثر بی کفایتی، بی لیاقتی و بی توجهی چند هزار انسان جان خود را از دست دادند، افزود: بعد از اینکه معلوم شد که عده بسیار زیادی در این حاثه جان خود را از دست دادند مسؤولان عربستان از دادن جنازه ها خودداری می کردند و البته کارشکنی آنها مشحص است.
 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سخن مفتی بیسواد وهابی که گفته بود آل سعود منتخب خداوند است، افرود: این افراد پشتوانه فکری و عقیدتی جلادان داعش و جیش النصره هستند که در طول تاریح نسبت به شیعیان فجایع زیادی انجام دادند به ویژه در کشتار سال 66 که بر اساس آموزه قرآن کریم و برائت از آمریکا آنها را کشتند بقاع متبرکه ائمه در بقیع را نابود کردند.
 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی افزود: قرآن درباره مسجدالحرام می فرماید هرکسی وارد آنجا بشود امن است اما سؤوال این است که آیا آل سعود برای مردم فضای امنی را به وجود آورده است، آیا واقعاً یک مسلمان در مسجدالحرام در زیارت خود و دعای خود آزاد است.
 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی افزود: قبور امامان ما و قبور دیگری در آنجا هست و زائران می خواهند با امامان درد دل کند اما آل سعود با زائرین به خشونت رفتار می کنند و مصداقی از امنیت در مکه و مسجدالحرام نمی بینیم.
 

رییس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: باید بررسی شود که عربستان سعودی یعنی چه، یک کشوری که دارای ثروت است اما کلمه سعودی به عنوان مالکش چه معنایی دارد؛ چه کسی این سند مالکیت را برای او صادر کرده است.
 

وی در ادامه افزود: خدا نابود کند انگلستان را که سردمدران آنها را بر این سرزمین مسلط کرد و از آن تاریخ متولی اماکن مقدسه شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که در فاجعه انسانی منا آنها حاضر نبودند جناره ها را تحویل بدهند و اینجا است که نقش رهبری مشخص می شود، افزود: رهبری فرمودند اگر بخواهند کوچکترین هتک حرمتی به جنازه ها کنند و از دادن جنازه ها خودداری کنند بدخورد سختی با آنها خواهد شد.
 

وی ادامه داد: آل سعود و اربابانشان در منطقه آسیب پذیر هستند و فهمیدند که مسأله بسیار جدی است.
 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این که رهبری فرمودند که من اجازه مذاکره با آمریکا را نخواهم داد، افزود: ما با همه کشورها مذاکره می کنیم اما با آمریکا مذاکره نمی کنیم و دلیل آن این است که پرونده سیاه آمریکا برای ایرانیان روشن است و نمی شود به گرگ خونخوار اعتماد کرد و جای مذاکره نیست و به فرموده امام این رابطه گرگ و میش است.

 

وی ادامه داد: 28 مرداد و بعد از آن 25 سال چهره نحس پهلوی با حمایت آمریکا بود که چه اوضاعی را در زمان پهلوی به وجود آورده اند.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که باید سعی ما بر این باشد تا در منابر وضعیت گذشته قبل از انقلاب را برای مردم تشریح کنیم، تصریح کرد: چون جوانان ما در آن زمان نبودند و این حلقه مفقوده را باید پر کرد و در درجه اول این وظیف ما روحانیان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: توده مردم متدین هستند و مستمعین ما فراوان هستند و باید از خدا بخواهیم زبان تبلیغی ما را آنچه به حق است از آموزش های اهل بیت(ع) به مردم انتقال دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها