باید امکانات به روستاها گسیل یاید و توسعه و آبادانی روستاها مهاجرت را کمرنگ خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۶۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخلخال، علی نظری شیخ احمد، در بازدید از پروژه های در دست اجرا در بخش مرکزی در روستای خمس خلخال گفت: توسعه و آبادانی روستاها مهاجرت اهالی را کمرنگ خواهد کرد.

نظری با اشاره به همت اهالی روستای خمس و کمک خیرین این روستا به آبادانی این روستای گردشگری گفت: بیش از 300 میلیون تومان کمک و مشارکت مردمی امسال جمع آوری و در کنار اعتبارات تخصیص یافته دولتی برای عمران و‌آبادانی روستای خمس هزینه شده است.

نظری گفت: امسال نیز 16 هزار متر مربع از معابر روستایی که آماده کار آسفالت می باشد اسفالت و بهسازی خواهد شد.

فرماندار خلخال همچنین به وجود زیر ساخت‌های اقامتی و هتل در این روستا اشاره کرد و گفت: بستر برای حضور گردشگران در این روستای خلخال نیز فراهم است و با بهسازی معابر این روستا چهره روستا زیباتر و آبادتر و آماده برای حضور میهمانان و گردشگران است.

فرماندار خلخال از پیگیری برای رفع مشکل آنتن دهی در مسیرهای روستایی و برون شهری خلخال خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده سه دستگاهBTSمخابراتی در مسیر های روستایی و خروجی شهرستان خلخال به طرف گیلان و بخش‌های تابعه نصب خواهد شد که مشکل ارتباط و آنتن دهی تلفن‌های همراه حل خواهد شد.

در این بازدید احمد قنبری بخشدار مرکزی نیز از عنایات فرماندار شهرستان در توجه به آبادانی روستاها تقدیرو گفت: روستاهای خلخال استعداد آبادانی دارند و در حال حاضر در تمامی روستاهای بخش مرکزی خلخال پروژه‌های راهسازی، گازرسانی ، ساخت پل و آسفالت و آبرسانی در حال اجراست که این نشان از توجهات دولت تدبیر وامید برای رسیدگی به معیشت مردم در روستاها است.

ارسال نظرات